Happyblue Merhabalar 2 ay 21 günlük bir oğluşum var. Yaklaşık bir haftadır çok huysuz ve bir kaç gündür salya akıtmaya başladı. Yani daha çooooook erken olduğunu biliyorum ama aklıma başka ihtimal gelmediğinden dişlerini kontrol ettim ve ön alt diş yeri diğer kısımlara göre daha beyaz görünüyordu ve azıcık daha sert sanki bilmiyorum. Acaba hepsinde mi öyle diş çıkana kadar yoksa bu kadar erken çıkma ihtimali olabilir mi ya da çıkmaya başlama. 🤦🏻♀️ Offf kafamda deli sorular. Var mı erken diş çıkaran ya da bu belirtiler başka neden olabilir sizce?
CigdeminMevasi Happyblue salyaları 2. Ayda başlıyor azalıpmartarak devam ediyor 1 yalına kadar bnm kızımnda 3. Ayından beri damağı sert ve kabark ama hala gelmedi 6 ay 28 günlük
Kavinsmom Happyblue üç aylık bebekte diş gördüm ben, olmaz diyemem ama atak dönemlerini de düşündürdü bebeğin hali. Atak döneminde olabilirsiniz.
Damla29 Happyblue bende sizin gibi düşünüyordum ama atakmış megersem diş değilmiş bizimde beyaz damaklar belirgin dişler damak içinde ve sert ama daha patlamadı bugün tam 5 aylığız atak dönemi diş sandık ama meğeer atakmış 😀
Balkupum2505 Happyblue 3 aylikken basladi salyalarimiz 6 aylikken ilk disini ciksrdi 8 bucuk ayligiz suan 2 disimiz var salya hâlâ devam
Happyblue Kavinsmom yok atak dönemlerimizi takip ediyorum onu geçtik arada fark var zaten atakla bu huzursuzluk benzemiyor gibi 🙄
_Ozgum6658_ Atak hastası olabilir, gaz olabilir, usutmus olabilir bir yeri ağrıyor olabilir, bebeğinizi gözlemleyin bence hatta tüm soyup her yerine bakın masaj yapın rahatlamaya bakın belki işe yarar 🤷
Happyblue _Ozgum6658_ onlrı kontrol ettim zaten en sona diş ihtimali kaldığı için şüphelendim, bilemiyorum 🤔😅
Nurdem0433 Happyblue benim bebeğimde 2 aylıkken başladı salyaları 4 aylık olduğunda çıkmaya başlamıştı
Nurdem0433 Happyblue bu arada şuan 13 aylık 8 tane altlı üstlü azılarda geldi 2 alt üst sağ tarafta 2 dol tarafta altlı üstlü
Nurdem0433 Happyblue evet bu biraz daha erken çıktı şimdi korkuyorum erken çıkan dişler erken çürürmüş diyorlar inş yoktur öle bişey 😁
Happyblue Nurdem0433 aaa doğru ama siz diyince hatırladım benim kız kardeşimin de erken çıkmış ön dişleri çürüktü hep düşene kadar 😬 inşallah öyle olmaz tabi