Gari_de_Gari Ayse_21 2 sene önermiyor doktorlar.Fakat bebeği 3 aylıkken hamile kalan biliyorum yani😊 Kendinizi hazır hissetmenize bağlı
_prens_prenses_annesi Ayse_21 6 ay 20 günlük kızım ve 2 aylık hamileyim 3.kez sezeryan olacağım doktorum korkma dedi doğum yapana kadar dikişlerin iyi olur dedi ameliyat her zman zor zaten biliyoruz ama insan tereddüt etmiyorsa değil tabi o yüzden en az 1 yıl en fazla 2 yıl
Hld61 Ayse_21 benim iki sezeryan arası 2 seneyken hamile kaldım ama ikinci sezeryan daha zor iyileşti aynı yeri kesmiyor bi altını kesmişti iç kanama yaptı dışı kabuk olup zor geçti çok korktum bir ayda tamamen geçti ama izi kırmızı şişkin belli oluyor ilk sezeryan yeri belli bile olmuyor
Kavinsmom Benim bebeğim de altı aylık, artık yapabilirsiniz lakin ben kendi bedenim için asla hazır değilim
Kavinsmom Ayse_21 kendi bedeninizi dinleyin bir kaç ay daha bekleyebilirsiniz, benimki yapışkan oldu dikiş yeri yapıştırma ama yok mümkün değil istemiyorum
Kavinsmom Kavinsmom ilki için bile erkenmiş beni sakın yanlış anlamayın ama bu ömrün bitininde kimse size madalya takmayacak
Ayse_21 _prens_prenses_annesi aynen canimyA alla sana sifa versin kazasiz belasiz bebisini kucAgina almayi nasip etsin
Yldz5454 _prens_prenses_annesi canım bende 3 sezeryan oldum 3.sezeryanimi 7 ay önce oldum ve şuan 2 aylik hamileyim doktrum risk yok dedi hayirlisiyla bekliyoruz bakalim
Ayse_21 Ayse_21 benkmde aylik kizim var eşim çok istiyor ama ben diyorum 6 ay daha sabret 1 yasinda olsun 😂
Hld61 Yldz5454 merhaba 4.sezeryan mı olacaksınız ? Ben iki kere oldum 3.ye korkuyorum 2.si çok zor iyileşmişti çok ağlamıştım yaa hayırlı olsun sağlıkla doğsun
bir_pasa_annesi Yldz5454 maşallah sag salim kucağına alırsın inşallah cnm zor oluyor mu ben 2 yi istiyorum oğlum 11 aylık olacak dikişlerden korkuyorum
Yldz5454 Hld61 korkma canım bende korkuyodum allahın izniyle bebegimi kucağıma aldım şimdi 4.sezeryanimi olucam insallh