Smali Kızlar merhaba,merak ettiğim birşey var.2saatte bir emzirme kuralı ne zamandan sonra acıkınca emzire dönüyor.bazen uyuyakalacam,alarmı kapaticam diye ödüm kopuyorr 😴
Bonnusimo Smali 1 aylık olduktan sonra artık istediğinde emzirdim ama zaten kızımda iki saate bir acıkıyordu😂 sadece geceleri 4 saati buluyordu
Fatosasel Smali 10 aylık oldu nerdeyse saat başı kalkıp emiyo büyüdükçe 2 saat falan kalkıyo ortadan 😂😂
arzunur Smali Valla 4-5 aylık olmuş hala 2 saatte bir emzirenleri hiç anlamıyorum. 1 aylık olduktan sonra bıraktım 2 saatte bir emzirmeyi gayette kafama göre. Çünkü artık dayanamaz olmuştum uykusuzluğa falan. Bide çocuk uyurken uykusunu bölüp emzirmeye çalışmak iyi değil zaten. Bu sefer uykusu bozulmuş oluyo ona huzursuzlanıyor. Şuanda 2 ay 10 günlük geceleri 5-6 saat uyuduğu oluyor. Acıkınca belli ediyor zaten hemen emziriyorum. Kilosu falanda gayet güzel gidiyo yaani
Smali Bonnusimo bunu duymak iyi geldi daha ilk ay kontrolüne gidemedik bende emin olamadım sizlere sormak istedim.
Gamze38 Ben 1 aylık olunca bırakmıştım 2 saatte bir emzirmeyi gece asla kalkmaz eğer çok açıkırsa kalkar gece sadece bi defa besliyorum artık 6 aylığız
Smali Gamze38 hastane de ilk şekeri düşer demişlerdi o gece hastahenede uyuyamamistim ya şekeri düşerse diye ve 1ayi aşkındır bununla yatıp kalkıyorum.ama gerek yoksa artk bende kaldırmam bu sefer uyku düzeni tutmuyor çünkü
Hmtgce Gamze38 bende mesela 12de yatırıyorum 5 te falan uyanır 2 ay 12 günlük normal mi acaba bilmiyorum.sizin bu zamanlar da uyanmazmiydi
_Ozgum6658_ Smali ben kaldirmadim hiç hep kendi uyandı o beni kaldırdı 😂😂 iki saate bir üç ksaate bir uyanır emer yatar gece için konuşuyorum
Gamze38 Hmtgce hayır canım uyanmadı hatta 7 ye kadar felan gece besleme yapmadım doktor açıkırsa uyanır demişti şimdi öyle bi alışkanlığı olmadığı için gece h uyanmıyor 6 aylık çok şükür çok nadir uyanır gece oda erken doyurursam ozaman uyanıyor