Arkadaşlar kızım 7. Ayını doldurdu. Ebebekte Bebivitanın herobaby nin irmikli Elmalı sütlü falan karışık mamalar gördüm . Var mi onlardan kullananlar aranızda. Memnun kaldınız mı . O tarz mama önerisi olan var mı. Bebişime evde meyve sebze püreleri çorbalar yapıyorum hep ama ek olarak değişik bişey vermek istiyorum bu tarz mamalardan