Betlgokce Kizlad merhaba 8.5ay önce doğum yaptım doğumdan sonra ilk defa geçen ay regl oldum ama normale göre çok az sürdü akıntı seklinde bu ay regl olmadım 5gun geçti acaba korkmalimiyim yoksa normal bir durum mu olabilir mi?
tostosum Betlgokce 1 yıla kadar düzensizlik normal diyorlar. Bende düzensiz oluyorum şu an ara baya uzuyor
Elifmihrimah Kızlar benimde 25 gün gecikti doğumdan sınra 2 kez oldum ama bu ay çok gecikti test yaptım 2 defa negatif ama yine dr tedirginim 🙄
Betlgokce tostosum o zaman korkmuyorum akışına birkaiyirum emziriyorum zaten eşimle düzenli değiliz bu ay bir kere oldu sadece ve adet bitimi ertesi günü olduc