Geçen ay bizde bu durumdan müzdaripdik. Yaklaşık bir ay sürdü. Diş etlerinden olduğunu düşünüyorum, ek gıdanında yeterince iyi sindirilemeyen gıdaların gaz sancısı yaptığını düşünüyorum. Yani hem ek gıdadan kabızlık yaşadık ayaklarını çok kaldırıp indirir oldu geceleri, sıksık uyandı. Hem de dişimiz çıktı, çıkmadan önceki süreç de zorlayıcıydı. Bu ikisi ana sebepleri. Unutmayınki bu sadece geçici bir dönem. Mutlaka düzelicektir.