Kbraunal Merhaba herkese Oğluma 2gün önce rota aşısı yaptırdım gün içerisnde ve geceleri çogunlukla uyanık olan bebek gözünü açmadan uyuyor aşı mı ağır geldi telaşlanmalımıyım bilemedim 🤷🏻♀️ Zorla besliyorum yarım yamalak geri uyuyor
dlekturann Kbraunal onun bi etkisinin olmcanı söylemişti doktor benimkinde hiç değişiklik olmadı canım sanmıyorum onunla alakalı olduğunu
Nekwa Kbraunal asidan olur sonucta vücuda mikrop enjekte ediliyor ve 3 gun de sürer normal asilarda da yarin da durumu duzelmezse bir dr.a göstermenizi tavsiye ediyorum.
AliEgem Ben 3. Ayında bir hafta önce vurdurdm ama herhangi bir sıkıntı yasamadık isterseniz dr sorun... 3. Ve5. Aylarda 2 doz seklinde yapılıyor rotarix
Kbraunal ZeynepAda 265 e aldım ben aşı yenilenmiş eskileri 157 lira ama doz farkı var yenilendiyse iyileştirme yapılmıştır diye düşündüm 1.5L olanını yeni çıkanı aldım