Zemzemss çorba iç demişti doktorum. Az az ama sık sık yiyen biriyimdir. Asla doyurmadı çorba. İçine minik minik ekmek doğradım tatlı kaşığı ile dudağımın arasından akıttım. Ertesi gün de aynı şekilde olmasına dayanamadım patates püresi yaptım midemi tutsun diye, çay kaşığı ile yedim 🙄