Nikra Bebeğim 2 bucuk aylık beslenme sondası almayı düşünüyorum da kaç numara alacağım bilmiyorum hangi numara ne işe yarıyor lütfen acil yardımcı olur musunuz?
Yusufasafinannesi Nikra hem bilgi almak için hemde postnz yukarda kalıp daha fazla yorum almanız için yorum yorum🤗😘
ozgeya Nikra 5 veya 6 numara almalısınız,5’in akışı daha az 6 biraz daha fazla,numarası arttıkça hortumun genişliği artıyor,süt veya mama daha fazla geliyor.
Yusufasafinannesi Bende bu konu hakkında bilgi almak istiyorum 6 aylık sütüm az olduğu için red ediyor belki bunu denersem süt geliyor sanıp istekle emer diye düşünüyorum acaba olurmuki
Nikra Yusufasafinannesi teşekkür ederim de bir an önce bir bilen destek olsa.eşimi nöbetçi eczaneye yollayacağım da 😂
Nikra Yusufasafinannesi internette n11 de hmgitti gidiyorda falan var . Eşim de eczanelere soracak inşallah vardır.
Yusufasafinannesi ozgeya biz 6 aylık kullanilabirmiki ve kaç numara olur lütfen bilginiz varsa paylaşır mısız😢