Balyanak341522 2 aylık bebeğim . acıkınca ortalığı yıkıyor mamasını hazırlayana kadar elim ayağım birbirine dolaşıyor. çok degısık çok korkuyorum yaşayan varmı bu durumu ?
Balkupum2505 Balyanak341522 ayy benimkide öyleydi 😀 kurulu saat gibi saati gelince başlardı 5 aya kadar devam etti sonra düzeldi sükür mama yapana kadar canım çıkıyodu stresten 😀
zeytinbacilar Balyanak341522 canım acıkma zamanları az çok bellidir 5 10dk öncesinden hazırla ağlamasını bekleme çok acıkıyor demekki dayanamıyor bebiş genelde 2 saatte bir acıkırlar 2 saat dolmadan hazırla mamasını verince içer hemen zaten sende boş yere stres olmazsın bebişde ağlama krizine girmez
kubra2608 Balyanak341522 bizimki de öyle ağlıyo baya mamayı verene kadar 😟ben acıktığını anladığımda hemen gidip hazırlıyorum beklememeye çalışıyorum
Oflu61 Evet o zamanlar oyle oluyor. Ben termosta hazıe bekletirdim sıcak suyu hemen yapıp veriyim diye