3 ay 25 günlük bir bebegim var ve sallama yöntemi yonetemi ile uyutuyorum ama yavastan bıraktırıp kendi kendine uyusun istiyorum. Bunu yapabilir miyim nasil bıraktırabilirim salla dur yöntemi diye bsey varmis o nedir nasil yapilri ya da bask yöntemler 🤔
siz nasil yaptiniz anneler sallama yonteminden kendi kendine uyuma yontemine geçebilen anneler var mi ?