Merhabalar ikiz bebeklerim var 17 aylıklar birinin boyu 75cm ve 4 aydır hiç uzamıyor boyu kısa olup uzatmak için ekstra neler yapabilirim prematüre olarak doğdular gelişimi geri kaldı raporlu mama da kullanıyor kilo için bu durumu yaşayan varsa yardım