Bal91 canım bende öyle yatırıyodum kafası uzundu 1 ay kontrolünde doktor sırt üstü yatırın yanlarına engel kıyun saga sola cevirmesin dedi şuan o şekilde yatıyo emzirdikten sonra koyup takip ediyrum yarım saat falan gece emzirdigimde yan yatırıyorum 10-15 dk gectikten sonra düz ceviriyrum