Neslidmr bende doğum yapalı 6 ay oldu doğumda ayaklarım sanırım çok şişti ve ondan ayak parmaklarımın bir kaçında tırnak batması oldu diğerleri geçti ama tek baş parmagim geçmemişti ne ilaçlar sürdüm olmadı ve dün tirnagimin yarısını çekmek zorunda kaldılar artk