Alyatrd Gece beslenmesinden sonra ya hiç uyumuyor yada yarım saatte bir uyanıyor , verimli uyku olmuyor maalesef. Gazını da çıkartıyorum 😞Yaşayan var mı bu durumu , neden olabilir. 2.5 aylık bu arada .
goktugmom_061220 Alyatrd Aynı durumu bende yaşıyorum malesef. Benim bebeğim de 2 ay 1 haftalık. Telefondan kolik bebek müziği açıyorum yağmur sesi gibi. Rahatlıyor ve uyuyor. Tavsiye ederim. Haftada 4 gün geceleri uyuyor. Diğer 3 gün de nazlanarak uyuyor. 😊
GizemCanB Alyatrd canım benim bebeğimde 2 ay 18 günlük. 2 aylık olana kadar gece 12-1 gibi uyuyordu. 3-4 saat kesintisiz sonra emziriyordum sabaha kadar sık sık uyanıyordu. 2 haftadır gece uykusunu kademe kademe 20.00 e kadar indirdim ve gece o uyanmadan belirli aralıklarda kendim emziriyorum gazını çıkartıp geri koyuyorum beşiğine uyanmıyor bile. Sabahta 8.00 de güne başlıyoruz. Bebekler bu ayda uyku düzenine alışabilirler. Gece uykusuna en geç 21.00 de geçmeni tavsiye ederim.
Keskeuyusam Valla o kadar değişken ki bu uyku meselesi. Ben seviniyordum uykuları çok iyiydi bir bakıyorum değişiyor maalesef şuan müdahale etme şansın da yok
Alyatrd goktugmom_061220 gece uyku düzeniz nasıl kaçta yatıp kaçta kalkar mesela . Bende beyaz gürültü açıyorum geceleri
goktugmom_061220 Alyatrd Uyku düzeni hiç yoktu. Tıpkı senin gibi yarım saatte bir uyanıyordu. Görümcem tavsiye etti bana da kolik bebek müziği sakinleştirip uykuya dalmasına yardımcı oluyor diye. Emziriyorum,altını değiştiriyorum.Üstüne de rahat birşey giydiriyorum. Uyku için bunlar çok önemli. Telefonumdan YouTube’den de açıyorum müziği. Gece 12 de uyursa 4-5 saat uyuyor. Yani sabaha kadar uyanmadan uyuyor. Uyanınca da emziriyorum. Tekrar 3 saat felan uyuyor. Uykusunu almış oluyor. Gündüz uykusu da düzenli. Müzik sadece geceleri işime yarıyor. 1 haftadır çok rahatım. Bu gece denemelisin. 👍😊
Alyatrd goktugmom_061220 düzenimiz aynı nerdeyse . Gece uykusuna 11 12 gibi geçiyoruz . 3 4 saat uyuyo kesintisiz ama emzirdikten sonra başlıyo bizde sıkıntı . Sabaha kadar yarım saatte bir uyanıyor,tam anlamıyla dalamıyor uykuya . Niye oluyo anlamıyorum. Işığı falan da açmıyorum geceleri uykusu dağılmasın diye . Acaba gece uykusuna geç mi geçiriyoruz , 8 9 gibi geçsek gece uykusuna daha mı iyi olur bilemedim 😑🤔 denemek lazım
goktugmom_061220 Alyatrd Allah yardımcımız olsun😊 Gece uykusuna 8-9 gibi geçsek çok erken olabilir. Benim bebeğim akşamüzeri 5 gibi uyuyor saat 8 de kalkıyor. Gece 12 ye kadar da uyanık kalıyor. Benim için 12 çok iyi 😊 Kolik bebek müziği hep açık kalsın hiç kapatmayın. İnanın ki çok sakinleştiriyor ve uykuya dalmasına çok yardımcı oluyor
Yusufalpinannesi Alyatrd Bizimki de oyle 3 saat uyuyor sonra yarim saat arayla uyaniyor tam bi uykuya dalamaiyor
Alyatrd goktugmom_061220 deniycem teşekkür ederim 🙏🏼 Gündüz uyku düzeniniz nasıl . Bizimki taş çatlasa yarım saat uyuyor . Kısa kısa hep
goktugmom_061220 Alyatrd Gündüz uykusu çok güzel şükürler olsun. 2 saat düzenli uyuyup 2 saat uyanık kalıyor. 😊Oda ısısı da çok önemli 25-26 derece ideal. Çok sıcak olunca da uyumuyor bebekler.
Alyatrd GizemCanB benim bebeğimin uykusu çok hafif herhalde , gazını çıkartmaya çalışırken uyanıyor ve tekrar uyutmaya çalışıyorum 1saat 😑
Nehirk GizemCanB uyurken nasıl gazını çıkartıyorsunuz bebeğim uyurken hiç bir şekilde gaz çıkarmıyor 🤦🏻♀️
GizemCanB Nehirk ben emzirip uyuyakalınca omzuma alıyorum sırtını sıvazlayıp pat pat vuruyorum. Mutlaka üstten çıkartıyor. Çıkartmadan yatırmıyorum çünkü 3-5 dk sonra o gaz onu rahatsız eder ve uyandırır zaten. Eğer uyurken yapamıyorsan tam uyumadan çıkart sonra emzirme pozisyonuna tekrar alıp emzik ver pışpışla canım.
17112020 Gazi olup uyanabilir..bmmki öyleydi hemen uyanirdi kucağıma alip pispislarken gazini cikarirdi dalardi gene.