duygu00 6 ay 4 günlük kızım bütün gün dip dibeyiz. Bir saniye olsun yanından ayrılamıyorum odadan çıkacağımı anladığı an başlıyor ağlamaya me yapacağımı bilmiyorum artık normal mi bu ? 6. Ayda böyle şeyler oluyor mu? Sonra geçiyor mu? Deli sorular 🥴🥴
1yaramazannesi duygu00 dış olabilir canım benimki de aynı durumda arkamı dönsem ağlıyor dış yair belli olmuştur kaçınıyordur belki de calpol ya da dış jeli var onda kullanabilirsin çok rahatlıyor
Yasemila duygu00 6 ay 10 günlüğüz uykumuz iyice kötüleşti hiç uyumuyor 5.30 kalkıyoruz onun dışında gün içinde de hep mız mız tek bırakamıyorum. 4. Ay atağı neymiş diyorum 6 ayı gördükten sonra
duygu00 1yaramazannesi alttan iki dişini çıkardı iki hafta önce diğer dişler hemen gelir mi ki peşinden
duygu00 Yasemila kesinlikle sormayın bide bende migren var üç günde bir tutuyor baş ağırdı nasıl zorlanıyorum anlatamam
SemaBade 6.ayda bebeginizden biraz uzaklasirsaniz aglayabilir cunku ikinizin arasindaki mesafenin arttigini anlamaya baslamistir:) harika haftalar uygulamasinsa boyle diyordu:) dipdibe olmanizi istemesi kadar dogali yok bol bol sarilin 🥰
duygu00 SemaBade evet bende okudum ama keşke sadece bebek bakmak durumunda olsak yemek yapmak diğer işler hep bana bakıyor
1yaramazannesi duygu00 hemen çıkarmı bilmiyorum ana burda okumuştum 1 2 hafta sonra çıkan ya da 1 ah sonra çıkanda var
CaglaCeylin duygu00 aralarinda birkac hafta var ama demek siz farkedemiyordunuz olabilir atak hesaplamasi yapabilirsiniz googleden