aysegulceylan08 Arkadaşlar 15 aylık oglum var.Anne sutu aliyor.Ek gıda da yiyor.Acaba devam sutune gerek var mi? Varsa hangi markalari önerirsiniz?Toz olani mi daha kullanışlı sıvı tek paketli olanlar mi?
Oflu61 aysegulceylan08 hergğn kullanmayacaksanız toz olan zarara uğratır sizi. Açıldıktan 3 hafta sonra çöp oluyorlar çünkü
Gokceninannesiiyim aysegulceylan08 şimdiye kadar mama vermediyseniz çocugunuzun içecegini sanmıyorum. Alışmamış çünkü. Zaten herseyi yiyodur bence gereksiz olur ama siz bilirsiniz tabii.
aysegulceylan08 Anladım ara ara kullanmam da sıkıntı olur mu acaba? Tek tek kullanmak daha mantikli galiba.cok tesekkurler :)
Oflu61 aysegulceylan08 yoo sıkıntı olmaz ama niye kullanmak istiyorsunuz hem anne sütü alıyor hem yemek yiyorsa:)
aysegulceylan08 Oflu61 ayyy ne biliyim kilo alamıyor gibi geliyor bu aralar.ayni kiloda kalıyor yetersiz gibi hissediyorum.
aysegulceylan08 Gokceninannesiiyim cok sukur yiyor.annelik iste insanin kafasına takiliyor çare ariyor.cok tesekkurler fikriniz için:)