FHKK hepimiz yapıyoruz onu artık gerçekten. Hamileyken asla yapmam etmem dediğim şeyleri çaresizlikle yaptığımı biliyorum. O zaman sanıyorum ki dünyanın en kötü ve ilgisiz annesi benim. Şimdi yememesine mi üzüleyim , konuşmadığına mı bilmiyorum. ha bir de çocukların gelişimlerinin farklı oldugunu bildiğimiz halde biz anneler böyleyiz sanırım. Öğlen 12 gibi hava güneşliydi ama dışarısı -1 . Yine de çocuğu sıkı giydirdim parka götürdüm üç beş çocuk gördü de biraz oynadı.