Merhaba tecrübeli anneler, Bebeğim 4 aylik ve yeni yeni mama deniyoruz. Aptamil aldım içmedi. Bebelac aldim bi gun icti bigun içmedi. Bi gün çay kaşığıyla icti bi gün biberon cani nasıl isterse. Tadını hafifletmesi icin 2 ölçek mamaya 90 ml su koyuyorum. Bir zararı olurmu günde 1 sefer veriyorum sadece