AselZeynepli Anneler kizim 7 aylık. Bu ay bir gram bile almamış, anne sutu ve ek gıda olarak devam ediyorduk . Kilo alımında sorun olduğu için nutricia fortimel 0-18 ay sivi şeklinde olanı verdi . Kullanan var mı devlet raporlu mamalardan