Mom981 canım bende iğne vrudurdum daha kültür yapmadan.aptal doktor hala sinirliyim nasıl yaptırdım güvenipte. aynı seninki gibi azalmak bi yana artmıştı. çocuk nefrolojiye yönlendirdi.kültüre göre başka doktor başka ilaç verdi 7 gün kullandık geçti şükür.öcelikle sabırlı ol bu çoğu bebekte olan bişey. Allahın izniyle iyi olcak. günde 4-5 sefer emzirmeden sonra çay kaşığıyla bi iki kaşık kaynamış ılımış su ver. bezini çok sık değiştir. bide çişini verirken çok dikkatli vermek lazım en ufak bişeyden bile etkileniyo sonuç gerekirse sondayla aldır.ama çocuk hastanesi olsun yada deneyimli bi doktor alsın sondayla heryerde herkes beceremiyor.Allahım acil şifa versin