Merhaba 43 günlük bebeğim var. Emmeyi çok seviyor. Hala 2 saatte veya saatte bit edebiliyor. Hatta bazen memede uyuyup uyanip emmek istiyor bir saat. Onu yaparken de mememi sündürüp çekiştiriyor. Bazen de sakız gibi ucundan ufak ufak ısırıyor. Dişleri yok güya ama benim canım baya acıyor. Dişli halini düşünemiyorum 😫 neden böyle yapıyor bileniniz var mı?