Busbus3 benim bebeğim 17,5 du sınırdaydı yoğun bakımda bir gün fototerapi gördü 24 saatte 4 inmişti sadece. Sana doktorun bişey önerdimi ? Ben ilk gittiğimde 17 ydi sana kalmış bi durum istersen eve git bir kaç gün mama takviyesi yap sonra yine ölçtür dedi buna rağmen düşmediği için almıştı o tedaviyi