Efem canım bizim doktorumuz ve ebemiz gece emzirmelerinin çok önemli olduğunu söyledi. Sütte yüksek oranda protein bulunuyormuş o yüzden benim kızım 3 aylık olmasına rağmen hala 3 saatte bir emziririm geceleri en fazla. Bazen iki saat olabiliyor. Ve zaten sütüm yetmiyor diyede emziriyorum. Süt üretimini gece emzirmek tetikliyor. Bence 3 saati geçme derim.