Ruzgarsmummy Çok sıkıntı cekiyorum kızlar siz de yasadınız mı 40 gün oldu. Bu ara kanatacak kadar zorluyor iki üç güne bir çıkabiliyorum napmam lazım
Devrimko Ruzgarsmummy bende doğum sonrası bu sıkıntıyı yaşamıştım, duphalac şurup kullandım beş dk sonra bağırsakları çalıştırıyor. Deneyin isterseniz emzirirken bir sıkıntısı yok.
Arelsmom Ruzgarsmummy 15 gün oldu ben doğum yapalı hoşaf ve bol bol su içiyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım canım hem sütün olması içinde bol bol su tüketmelisin umarım çabucak atlatırsın
aytunceymenim Ruzgarsmummy bende normal doğumdum ve 2 ay sürdü halada devam ediyor bebeğim 1 yaşına girecek 😃
Merve5627 Ruzgarsmummy bol su için ama bol bol .. ben öyle atlattım yok hoşaf kayısı bana etki etmedi su içtim sonrası çok rahatladım . Şuanda da bol su içerim 6 aydır çok şükür kabızlık cekmedim
BurayErdem Ruzgarsmummy zeytinyağı na kuru inciri 4 parçaya bölüp koyun sabah aç karnına 2 tane yiyiin faydasını görceksinz