5 ay 12 günlük kızım 1 haftaya kadar uykulari çok duzenliydi 1 gecede çocuğun içine bir sey kaçtı sanki. Gündüz uykuları hala düzenli ama gece uykulari izdirap oluyor. Derin uykuya geçemiyor saat başı uyanıyor uykusunda ağlamaya başlıyor sakinleştireyim diyorum ama bu sefer de iyice uykuyu açıyor daha çok ağlıyor. Gunduz uykuları çoktur dediler onu da azalttım yine ayni. Normal düzene döndürdüm yine aynı. Diş
kaynaklıdır diye düşündüm ama patlayan diş yok sadece tek belirti sürekli dişlerini kaşımak istemesi. Neden böyle oluyor kizlar artik anlam veremiyorum nolur bi fikir verin.