Ada0108 cnm ben sana bir yöntem söyleyeyim internetten bak YouTube dan . Benim ikizler de bir haftadır gripti bu yöntemle bulduk çareyi . Eczaneden serum al sodyum klorür diye geçiyor 100 lük olandan . Bir kaç tane de enjektör al . 5 ml enjektöre serumdan çek . Bebeğini önce sağa yatır sağ burnuna sık o suyu . Sonra sola uygula . Ne var ne yok çıkıyor . Sonra da aspiratörle çek bebeğinin burnunu