EmineAhlas doktor değilim ayni durumu oglum 3 aylıkken yaşadık naçizane fikrimdir. Kac doktor gezip kac makale bitirdik hersey normal denilmesi dışında bisey söylenmedi isin garibi bebeğimiz kucyk oldgndan fazla kusma ve kusmayi tam bilmemesinden dolayi boğulma riski cok oldu ve dualarla geçirdim o zamanı diyebilirim.şoyle neymiş peki bu kadar olay derseniz sadece basit bir soguk algınlığı ve nezle.doktorlarin yanlisi ne oldu bizde burnu tıkalı evi havalandıran sıcaklık cok olmasın vs soguk alındığını tetikledi terledi terledikce dedik sicaklaniyor evi havalandırdı meğer cocuk soguk terliyorum.terlememesine ve oda ısısının 25lerde olmasına ve odalari dönüşümlü havalandırma dikkat edin bir termometre olsun odada nem ölçen ve sıcaklığı gösteren.nem %50inin altinda oldgunda kettle ve ütü ile sıcak buhar yaptım odasına ve ter olayına cok dikkat özellikle sirt ve kafasına dikkat edin.