Kızlar meraba
beneğim 1,5 aylık iki hafta önce doktora gittik genel muayene için yüzünde ve vücudunda sivilce şeklinde küçük kabarcıklar vardı test yapmadan süt alerjisi teşhisi koydu ve bana da sıkı bir diyet verdi şimdi anlamadım ben kakasını 3 günde bir ben poposuna uyarı verince yapıyo daha önceki günlerde aşırı ıkınma huzursuzluk vardı bunun gazdan olduğunu söyledi şimdi ise düet yapıyorum yüzü biraz geçti unutup ağzıma bişey atınca peynir vs yüzü tekrar kabarıyor kakasında da bi kere nokta kadar kan görmüştüm ve hep mukuslu kaka yapıyo nerde doğru nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum gerçekten süt alerjisi mi var yoksa küçük olduğu için mi böyle bu durum geçici mi nereye kadar perhiz tutucam? Bu durumu yaşayan var mı basıl çözüm buldu yada