Kızlar 1 günlük anneyim ama 2.ye doğum yaptım ve dikişlerim var ikiside normal ilkimde ki dikişlerim çok zorlamamıştı yada benim ilk olduğu için canım berkti dikişlerim epey ağrıyo kalkarken otururken yatarken perişanım anlicağınız önereceğiniz bişey var mı :(