Kolikbebe ben doğumdan sonra sarkar diye düşünerek ilk doğumumda haftada 2-3 kez
buzluğa kalıp ile attığım zeytinyağını donunca çıkartıp göğsümde gezdirip masaj yapıyordum. Ondan mıdır yoksa yapısalmıdıt bilmiyorum, halen bekarlığımdaki gibi
göğüslerim. Sanki içinde silikon var gibi
dimdik. Bir yıl emzirdim şimdi
ikinciye hamileyim doğacak az kaldı hala dik hiç sarkma olmadı.