Merhaba bebeğim 41 günlük oldu bugün. Normalde geceleri kendisi 2 saatte bir kalkıyor. Kalkmazsa ben en geç 3 veya 3.5 saatte bir uyandırıyorm. Bugün gündüz nerdeyse hiç uyumadı doğru düzgün. Eşim de artuk büyüdü gece uyandırma kendisi ne zaman uyanırsa o zaman emzir diyor ama tedirgin içim. Sizce doğru mu böyle yapmak. Siz nasıl besliyorsunuz