minnosunannesi06 doğum yaptığım günün gecesi hastanede wc’ye yetişememiştim 🙈 öyle böyle yapmamıştım ama banyoyu temizlemeye geldikleri zaman kaç kere özür dilemiştim. Annemle eşim vardı çok utanmıştım. Eve geldikten sonra da birkaç gün zor yetiştim bikaç kere kaçırdım hatta. Kadın doğum doktoruma sordum, birkaç egzersiz verdi. Tuvaletini yaparken tutmaya çalış, tut bırak sürekli demişti. Kaslar zayıfladığı için toparlaması gerekiyormuş. Gün içinde de aklına geldikçe genital bölgedeki kaslarını sık 10a kadar saymaya çalış demişti. 3e kadar zor sayıyordum. Zamanla uzadı süre. Kadın doğuma gidin bence