Mom079 üzeri yağ tutuyor Ya onu alıyorum katmıyorum , bir de daha jölemsi oldu ama ben kartın bardaklara koyduğum için zorlanmadım jöle kıvamında olunca , bir çok tarifte de bir gün dolapta bekletilip ertesi gün koyması gerektiğini okuyunca öyle yaptım akşam koydum sabah doldurdum çok güzel oldu 🙏🏻 Yağını aldım ama