Arkadaşlar burada yorumlarda gördüm kızım birkaç güne 4 aylık olacak ben bu kitaptan almadım geç mi kaldım? Kendim sürekli sohbet filan ediyorum mesela mutfaga salıncaga koyuyorum onu şimdi şunu yapıyorum bunu yapıyorum alıyorum onu bak kızım bırda bu var vs diye sürekli konuşuyorum bu dil gelişimi açısından yeterli midir ypksa kitap da almak lazım mı?