Sevgigurgor bence dikiş yerlerinde acı ağrı falan yoksa gidebilirsin ama bence bi 10 gün daha bekle 50 günü tamamla
Puzun Anne80 lazerim benimde yarım kaldı ancak emzirme döneminde de yapılmasını doğru bulmuyorlarmış gittiğim merkez o şekilde söyledi
burcu1234 Anne80 Benimde var kalan seanslarımda 9 ay oldu pandemiden gidemedim.Ama doktora sormuştum gideblirsin demişti. Lazer yapan bi tanıdıksa emzirme bitmeden gitme diyo bekliyorum bakalım. Zaten bi sıkıntım yok.