MelekBerfu evet geçici bir süreç karanlık odada emzirmeye çalışın, istemiyorsa vermeyin bir de inada bindirmesin, ayakta gezerekte emzirme bilirsiniz ben öyle baş ediyorum. 3 4 saat emmemeleri bence bu ayda artık normal büyüdüler daha fazla emip daha hızlı emip daha uzun süre tok kalıyorlar