3 aylıkken sünnet yaptırdım su an 6 aylık 10 gundur yurutece bırakıyorm ama en fazla 15 20 dk duruyor alıyorm sonra ondanmı baska bıseydenmı blmyrm ama pipisini uc kısmı tamamen morarmıs cok koyu bir mor degıl ama morluk var 4 gundur boyle neyden olabılır basına gelen oldumu daha once o sunnet olunca et parcası kalıyor ya uc kısmda o uç kısmı mor yurutece koyan cok arkadasm var sordum hic bırınde morluk olmamıs anlamadm neyden oldu ya😔😔😔