Kızlar merhaba.baslikta yazdığım gibi eşim uyuz olmuş.ben ailemin yanına gitmiştim.esim dönüşte yollar kapanınca öğretmenevinde kaldı.ordan bulaştı kesin.10 gündür ha bugün geçer ha yarın geçer derken bu zaman olmuş.ah nerden bilelim😥 öyle bir yerdeyizki ilaçlar salı günü gelecek.isin özeti ilaçlar gelene kadar alabileceğimiz önlemler var mı bildginiz.kocakari ilaci hesabı 😶ay valla hiç tenezzül etmezdik böyle şeylere ama bebek var evde .çocuğuma bulaşır diye odumuz kopuyo 😥