tugceerva06 Ya birkac gündür uyku düzensizliği ve iştahsızlık var sizde de mevcut mu. Mama yedirmek için kırk takla atıyorum normalde 5 dklik ederdi güzel di boğazı. Diş ten mıdır diye düşünüyorum resmen zorla yediriyorum yaa
Huysuzbebe Aynen benimkide öyle 5 ay 15 günlüğüz kilo da verdi biraz yedi buçukta uyuyan bebek saat on oluyor zoru zoruna uyutuyorum diş gelecek sanırım
Nisanisa123 Benım kı de 1 hafta sonra 6 aylık olucak. Normalde cok ıstahlı sureklı emen bebektı ama son bı kac haftadır cok ıstahsız emmek ıstemıyo neden bılemedım
Nurahyu Bizimkide uyumuyor asla gece defalarca uyanıyor saba 5te uyaniyor bağıriyor oynuyor gündüz memede uyudugu kadar. aksamda 10u buluyor