3,5 aylık bebegimin gecen hafta vucudunda egzama olduğunu gordum alerji doktoruna goturdum deri testi sonucu yumurta alerjisi oldugunu soyledi. Kan sonucu daha cikmadi bazen deri testi yanlis olabiliyormus kandada bakiyorlar yumurta alerjisine onu bekliyoruz. Suan icin ben diyet yapiyorum yumurta olan hicbir sey yemiyorum. Kek borek falan dahil. Boyle olup yumurta alerjisi gecen veya devam eden ek gidaya kadar surenler var mi nasil yaptiniz tecrubelerinizi paylasir misiniz?