Smyyetre Hangi marka kaç para hanımlar yardımcı olurmusunuz bebeğim çok kusuyo doktorumuz önerdi ama hangi markayı alıcam kararsızım şuan normal bebelac kullanıyoruz
Oglusum5357 Smyyetre Aptamil ar kullanmıştık 8 ayına kdr şuan 17 aylık ozamanlar 52 liraya alıyorduk kutusunu ama şuan artmıştır tabi
Olric11 Smyyetre Evolvıa AR deneyebilirsiniz biz kolik AC kullanıyoruz arkadaşım AR çok memnun malesef pahalı ama