RumeysaMom memede çırpınıyorsa gaz olabilir bi de. Biz 4 aylık olmak üzereyiz, artık gün içinde gaz sancısı yaşamıyor çok şükür çıkarabiliyor gazını. Ama memedeyken aniden sancı giriyor çok fena çırpınmaya başlıyor, gazını alıp tekrar emzirmeye çalışıyorum