Prens_annesii yavrusununannesii çok geçmiş olsun bizde aynı durumdayız aşırı huysuz zor uyuttum uyanır mı bilemem bendede yok canım serumda bütün aspiratörüde eşim bugün çalıştı geç geldi yakınımızda nöbetçi eczanede yok bu gece nasıl uyuyacak bilmiyorum
Anneogulll Bizim de öyleydi yapcak bişey yok bence bı hastaneye gidin bize sprey verdiler 5gun kullandık şimdi daha iyiyz🤲