Aslanmamy yeni olduysa acımıştır belki ama çok büyük bir şey değildir diye tahmin ediyorum inşaallah değildir 😊 geçen kızım düştü ama kafa üstü mü düştü bilmediğim için sadece çok ağladı o ağlamayla düşmesinden yarım saat sonra kustu biraz oynadık falan 2 saati geçince uyuttum biraz sanırım düşmeden kaynaklı korkmuştu ağlayarak uyandı sakinleşmedi de boğazı tahriş olduğu için emdiği sütü de kustu doktora mesaj attım genel durumuna bak keyfi yerindeyse sıkıntı yoktur demişti. Gözlerde kayma falan varsa çok önemsenmeliymiş. Bir de 2 sen fazla kusma sorun olurmuş. Bizimki çok ağladığı için boğazı tahriş oldu midesini bulandırdı öyle kustu