Merhaba kızlaar
Bebeğimin 1haftadır ara ara ishali var günde en fazla 3-4 kez kaka yapıyor bugün iki kez yaptı ve ilk defa ikiside su gibiydi kakası. Dişleri uzun zamandır kaşınıyordu ama 1haftadırda artık ne görse saldırıyor eskiden ağzına götürdüğünü emerdi şimdi çılgınca ısırıyor zaten uzun zamandır meme sorunu var şöyle doyasıya emmiyor beni arada huysuzda ateşini ölçüyorum(alından) 36.8-37.2 arasında sürekli ve kakası bazen yeşil bazen sarıya daha yakın bir hal alıyor dişmidir acaba ya da farklı bir durumsa biliyorsanız yardımcı olur musunuz ? 4ay 22günlüğüz normalde 8gün sonra 5.ay kontrolümüz var ama pazartesi ıshalden dolayı götürmeyi düşünüyorum (ishalden götürünce ne yapıyorlar tahlil mi?)