Merhaba, oğlum 2 yaşında, sağ el baş parmağını tam açamıyor açtığında takılıyor. tetik parmak teşhisi koydu doktor. Düzelmesse bikaç ay sonra ameliyat önerdi. Genel anesteziden dolayı endişeliyim. Bu durumu yaşayan anneler yaşadıklarını paylaşabilirlerse çok sevinirim