Songulklcc Lütfen yardımcı olun ağlamak istiyorum resmen ya uyanıyor uykudan gazınıda alıyorum emmiyor göğsümü ne zaman versem ağlıyor tutmuyor tuttuğu zaman zorluyorum biraz o zamanda emmiyor ağlıyor ağlıyor 1 dakika ya emiyor ya emmiyor
Minik_mucizemm Songulklcc kaç aylık bebeğin canım büyüme atağındaysa meme reddi normal uykudan uyanınca sakin oluyorlar uyanır uyanmaz direk emzir ve mutlaka sessiz ve az ışıklı ortamda dene ve emzirirken sakın konuşma dikkati dağılmasın
Ezop Besin alerjisi de olabilir. O zaman da zor tutuyorlar. Emmediği için göğsünüz sertleşmiştir. Üstten sağıp öyle verin.