İyi akşamlar arkadaş tam 1 aylık oğlum var 3 gündür akşamları ağrısı oluyor ama geçen haftadaki gibi basın basın ağlamıyor kucağımdayken emzik verdiğim uyuyor ama arada ağrı geldikçe mikliyor onun dışında emzirmek istediğimde ememiyor ağlıyor acaba bu da kolik mi ben bilemedim yani geçen hafta fiyat giysin ağlıyordu acaba dedim başka bir ağrımı anlayamadım 😔🤦🏻♀️