Emolii Selam kizlar 7 haftalik bebegim var evi cok sicak yapmama ramen burnu ve elleri soguk oluyor genelde. Bu hala üsüyor anlamina mi geliyor yoksa yeni doganlarda olur mu ?
Unknown Emolii Bebeklerde el , ayak , burun , kulak gibi uç noktaların üşüyor olması gayet normal, endişe etmeyin. 😊
Tasbebek_ Ense kısmını kontrol et annesi ya da koynuna bak orası da soğuk mu. ellerine eldiven ya da çorap giydirmeyi ihmal etme
Deletedmom_50 Elleri ve ayakları, vücuttaki kan dolaşımının son noktalsrı olduğu için, vücuduna göre biraz daha soğuk olur bebeklerin. Üşüdükleri anlamına gelmez. Üşüyüp üşümediğini boynunun arkasından sırtına doğru bakarak anlayabilirsiniz.